Digitalisering van vergoedingbonnen
Hoe gaat je bedrijf om met klachten? Geef je nog steeds papieren 'make it right' bonnen uit? Gelukkig is er nu een betere manier. Door over te schakelen van papieren naar digitale compensatiebonnen, kun je klantproblemen sneller, veiliger en efficiënter oplossen.
Probeer gratis Vraag een demo aanHet probleem met papieren bonnen
Voor de digitalisering gebruikten veel restaurants fysieke bonnen om klachten op te lossen. Bijvoorbeeld, wanneer een klant een slechte ervaring had, kreeg hij een papieren bon voor een gratis maaltijd.
Papieren bonnen hebben echter verschillende problemen:
- Papieren bonnen kunnen verloren gaan of zelfs gekopieerd worden
- Restaurants moeten bonnen handmatig beheren en volgen
- Het duurt langer om uit te geven en in te wisselen
De digitale oplossing
-
Eenmalig te gebruiken digitale bonnen
Digitale bonnen zijn ontworpen voor éénmalig gebruik. -
Gestroomlijnde automatisering
Het hele proces is geautomatiseerd, zodat je klantproblemen veel sneller kunt oplossen, waardoor je processen soepeler verlopen en je klanten tevredener zijn.
-
CRM-integratie met Zapier en API’s
Digitale bonnen vereisen een aangepaste integratie met je CRM- of klachtensysteem, ondersteund door Zapier en API’s voor naadloze verbinding. -
Aangepaste POS-bonintegratie
Onze bonnen kunnen naadloos worden geïntegreerd met je kassasysteem via een aangepaste verbinding, wat zorgt voor een perfecte aansluiting bij de behoeften van je bedrijf.