Gebruikscase: Essilor Nederland
Als wereldleider in oftalmologische optiek en belangrijke speler op het gebied van visuele gezondheid, biedt de Essilor Group oplossingen voor het corrigeren en beschermen van de visuele gezondheid van de 7,4 miljard mensen in de wereld. Essilor Nederland was in staat om de promotiecampagne te implementeren in hun website. De coupon kon worden ingewisseld in één van de 335 deelnemende vestigingen.
Hoe de campagne werkte
Coupontools leverde een digitale coupon die kon worden opgeslagen. De consument kon de kortingscoupon van 50€ opslaan naar zijn e-mail. De coupon had een Google maps integratie met alle deelnemende 335 inwissellocaties. De consumenten konden op 'locatie in de buurt' klikken om een dealer in de buurt van hun GPS-locatie te vinden. Aan de kassa had de kassier een uniek validatiewachtwoord zodat Essilor de exacte validaties per locatie kon traceren.
Anderen lazen ook
deze verhalen
Om loyale klanten te belonen, lanceerde SipWell een Holiday coupon campagne!
SipWell
BrandOma Fresh Foods heeft recent een nieuwe locatie geopend. Bekijk onderstaand artikel om te zien hoe zij de coupons van Coupontools gebruikte om aan naamsbekendheid te winnen.
Oma Fresh Food
BrandPepsiCo verhoogde de verkoop van Round Table Pizza met spelcoupons van Coupontools.
Pepsico & Round Table Pizza
BrandSipWell lanceerde een een gamified coupon campagne om trouwe klanten te belonen.
SipWell
BrandBurger King Cyprus gebruikt Coupontools om hun mobiele marketing te boosten.
Burger King
BrandPhygital marketing kras-en-win coupon campagne voor Coca Cola België
Coca Cola Belgium
BrandMelvita was op zoek naar een duurzame couponoplossing:
Melvita
BrandDave & Buster's is een restaurant- en entertainmentketen met 137 locaties in de VS.
Dave & Buster's
BrandZain Bahrein, een vooraanstaand telecombedrijf, koos ervoor om trouwe klanten te belonen met spelcoupons.
Zain Bahrain
BrandEcco is een Deense schoenenverkoper. Ze hebben een speciale Holiday coupon campagne opgezet.