Coupontools Logo

De perfecte combinatie van fysieke en digitale marketing

Het combineren van fysieke en digitale marketing (phygital) betrekt klanten op een effectieve manier. Wij helpen merken interactieve campagnes te creëren, zoals het vervangen van papieren krasloten door leuke digitale versies die toegankelijk zijn via QR-codes.

Probeer gratis Vraag een demo aan
image scratch & win

Hoe werkt het ?

In plaats van papieren krasloten uit te delen, ontwerpen we een flyer met een QR-code. Wanneer klanten de code scannen, worden ze direct naar een interactieve digitale kraslotgame op hun telefoon geleid.

Dit werkt perfect voor evenementen, winkelpromoties of zelfs direct mail, en biedt klanten een snelle, gemakkelijke en boeiende ervaring.

Instant data

Elke kras verzamelt real-time data over demografie en betrokkenheid, wat je helpt campagnes te verfijnen en inzichten te verzamelen voor remarketing.

Boeiend & leuk

Digitale krasloten bieden een leuke ervaring die de aandacht trekt en klanten keer op keer terug laat komen.

Aanpasbaar

Ons platform stelt je in staat om de kraslotenervaring volledig te personaliseren om bij je merk en campagne te passen.

Milieu-vriendelijk

Geen behoefte meer aan het afdrukken van duizenden papieren krasloten. Bespaar geld en verminder afval door over te schakelen naar digitaal.

Case study: Phygital marketingcampagne

Voor Coca Cola creëerden we een kras-en-win marketingcampagne. Consumenten scanden de QR-code op de flyer en speelden een digitale kraslotgame, wat leidde tot hogere betrokkenheid, nuttige dataverzameling en meer verkoop.

Laten we phygital gaan!
Afbeelding Gamified Pagina

Use cases met bonnen

Foto Zain
Hoe Het Belang Van Limburg vouchers gebruikte
Lees gebruikscase
Foto Zain
Hoe Coca Cola Belgium vouchers gebruikte
Lees gebruikscase
Foto Zain
Hoe Het Belang Van Limburg vouchers gebruikte
Lees gebruikscase